Monday, December 15, 2008

say what you need to say

hello blogger semuanya! apa kabar kalian? semoga kabar kalian selalu baik.
sekarang udah jam 10 pagi dan gue baru terbangun 2 jam dari tidur lelap gue. gue t idur jam 7 malem dan terbangun jam 8 pagi, lama banget kan? kemarin pelantikan pks dan gue kecapekan banget, Alhamdulillah banget gue berhasil meraih jabatan sebagai humas pks periode 2009-2010, doakan gue sukses ya :)

gue sekarang sedang menghadapi rasa bosan yang luar biasa, hari ini udah libur, gue gak kemana2 dan dari bangun tidur gue duduk depan komputer dan berinternet-an. gue bosen banget pingin kemana2, intinya boseennnn!

ditengah2 kebosanan gue yang luar biasa, gue sedang mendengar kan lagu yang berjudulu, " Say" by John Mayer. This is one of my favorite song, and I love its lyrics. It's really great. I've told you to say what you need to say in my old blog. Well, the lyrics of "Say" really inspires me.

Take all of your wasted honor
Every little past frustration
Take all your so called problems
Better put 'em in quotations

Say what you need to say (x7)
Say what you need to saaaay...

Walking like a one man army
Fighting with the shadows in your head
Living out the same old moment
Knowing you'd be better off instead

If you could only
Say what you need to say
(x7)
Say what you need to saaay...

Have no fear
For giving in
Have no fear
For giving over
You better know that in the end
It's better to say too much
Then never to say what you need to say again


Even if your hands are shaking
And your faith is broken
Even as the eyes are closing
Do it with a heart wide open... wide...

yang gue bold-in itu kata2 yang kena banget!
bener banget deh lyricsnya, pas banget buat gue kayaknya, apalagi di postingan gue di blog lama yang unsaid. pada akhirnya sama sekali gak tersampaikan.

well in the end, if you have something to say, you can't keep it for yourself and left it unsaid.

meskipun ada kata2 yang gak akan pernah gue sampein, I've forgotten it all. Maybe someday I will say it to him, but who knows?

Just say it, even if your hands are shaking, and you faith is broken, even as the eyes are closing.


-Marsya Chairuna

No comments:

Post a Comment